Destacados

La Falla Murillo-Palomar ficha a José Manuel Felip

Comunicado de la Falla Murillo-Palomar:

El divendres 9 de Juny, la Falla Murillo i Palomar i adjacents, va firmar el contracte amb el artista José Manuel Felip i Gómez, que serà l’encarregat de relitzar els monuments que la nostra comissió plantarà a l’encreuament dels Carrers Murillo i Palomar l’any 2018.

Ens felicitem que un artista com Felip siga qui plante les falles d’una comissió com la nostra, amb tanta història i tantes coses que donar encara a esta festa fallera que estimem amb tot lo cor.

Es dona la circumstància que José Manuel Felip complirà este 2018, 30 anys fent falles, i no ès per casualitat, el seu «saber fer» i la seua serietat en els treballs que dúu a terme es indiscutible.

Tant de bó siga el primer de molts anys plantant en este que fon, a més, el barri on va naixer i es va criar el pare del artista.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter