Destacados

La Falla Ripalda-Beneficencia-San Ramón ficha a Ricardo Alcaide y renueva a Julia Navarro para 2023

La Falla Ripalda-Beneficencia-San Ramón contrata a Ricardo Alcaide para la falla grande y renueva a Julia Navarro en la falla infantil.

Ricardo Alcaide plantarà a la nostra plaça el 2023.

Ricardo Alcaide és un gran i reconegut professional del disseny gràfic, comunicació, arquitectura efímera, interiorisme, escenografia i disseny d’espais, entre altres.

Les seues obres s’exposen arreu del món i la seua forma tan particular de treballar amb el volum desenvolupant projectes tan singulars l’han convertit en uns dels artistes més reconeguts mundialment en l’actualitat.

Ha treballat a València, Madrid, Barcelona, Las Palmas o Shangai i Binzhou, sent el seu art imparable i aplegant a totes les parts del món.

Al nostre païs, ha participat en l’escenografia dels premis nacional d’innovació i disseny, dissenyant “Fanático” el restaurant de moda en Madrid, en l’exposició dels premis d’artesania de la comunitat valenciana, a la cavalcada dels reixos mags de València i amb l’ajuntament de València, entre altres.

A més, ha obtingut diferents premis, entre els que s’encontra el Silver Award els premis Graphis Design Annual 2021.

També, Ricardo Alcaide és habitual que isca en diaris reconeguts nacionals, on el caracteritzen com “l’artista amb la intenció de comunicar i transmetre al public”.

Ricardo Alcaide plantarà per primera vegada en la nostra plaça amb una falla que no té paraules, on juntarà tots els seus coneixements en formar un gran monument.

Diuen que “no hay dos, sin tres”, no?

Doncs si, Júlia Navarro i Coll, la nostra artista infantil 2020-2021 i 2022 tornarà a plantar l’any 2023 a la nostra plaça.

Fallera de tota la vida de la nostra comissió i veïna dels nostres carrers, Júlia coneix a la perfecció la nostra plaça i el que significa el monument faller.

Artista de professió i amb tot un fum de reconeixements artístics, Júlia es va llançar el 2020 amb la seua primera falla, plantada a la nostra comissió, amb el lema de “Tribusfera”.

Aquesta falla va obtindre nombrosos premis com:

– Primer premi Caliu de València.

– Primer premi d’enginy i gràcia de secció 12.

– Tercer premi de falles experimentals de València.

A més de multitud de repercussió a diferents mitjans de comunicación.

En 2022, va tornar amb el lema “Falliruma” amb nombrosos premis, entre els que s’encontren:

– Tercer premi d’enginy i gràcia de la secció 13.

– Quart premi de falles experimentals de València.

Encara que no podem dir molt, en el 2023, Júlia plantarà una falla que sorprendrà a tots.

Amb la seua característica forma de fer falla, amb materials totalment naturals, res contaminants i sempre respectant al planeta, Júlia tornarà a plantar als carrers de Ripalda, Beneficiencia i San Ramón

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter